آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 8 آبان ماه 1396 = 30-10 2017

اختلاس میلیاردی؛ آقای "میم" هم گریخت

به گزارش ایلنا، جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت پرونده تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بیش از ۲۰ نفر در این ارتباط بازداشت شده و به زندان افتاده بودند که اکنون با وثیقه بیرون آمده و متعهد شده‌اند که پولها را برگردانند. البته تعدادی نیز از جمله آقای "میم" از کشور گریخته‌اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حجم بالای تخلفات صورت گرفته، افزود: بالای ۱۴ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان میزان تخلفات بوده‌است. در صندوق ذخیره و شرکتهای تابعه از جمله بانک سرمایه، شرکت خانه‌سازی، پترو فرهنگ، شرکت سرمایه گذاری و ... تخلف شده است.


قماربازی که در ایران چفیه می‌انداخت (عکس زیر)

برخی کانال‌‌های تلگرامی با انتشار تصویر زیر مدعی رویت محمود خاوری، متهم بزرگ اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در یک کازینو در کانادا شدند. مدیرعامل سابق بانک ملی که هنگام دزدی و اختلاس در ایران در کنار آقامجتبی چفیه بر گردن می‌انداخت و چهره‌ای متظاهر داشت، پس از مشخص شدن دست داشتن در غارت سه هزار میلیاردی، به کانادا فرار کرد.

ایران پرس نیوز


ایران پرس نیوز




daneshjo July 24, 2017 04:57 AM

این جناب خاوری اگه چفیه می‌‌انداخته بعضیها هنوز برای مسند و ریاست چفیه و جفتک می‌‌اندازن حالا این جناب پولو برداشته رفته اگه پول آنجا بود به باد رفته بود -فکر می‌کنم که آقا خاوری چون بانکدار بوده - این پولها در نزد ایشان امانت ملت عزیز ایران است حالا ایشان با سود پولها گاهی‌ قمار می‌کنن جای تعجب نیست ! یا اینکه بنده اشتباه می‌کنم جناب خاوری؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهرام July 24, 2017 07:10 AM

ایشون عکس امام و مقام معظم رهبری رو فراموش کردند ،! !
البته جای نگرانی نیست هر وقت در اینجور مکانها و مشابهش مثل فاحشه خونه ها و کلوپ های tabs dance که امثال زن و دختر و خواهر و مادر خودش و رهبرش در اونجا روی میزها میرقصند و لختت میشند ،، پولهاش تموم شد ، ( یه مقداری از اون پول رو به موسسات خیریه بخشیده که حاشیه امنی داشته باشه ) ممکنه کانادا چراغ سبز بده که کت بسته تحویل ایران داده بشه ، که دوباره میاد توبه نامه مینویسه و به پست سابق برمیگرده مثل سعید طوسی، یا میره زندان و میشه مامور خرید خارجی برای زندان اوین ، مثل سعید عسگر و یا دوران حبس رو در ویلا بسر میبره مثل رحیمی حداقل یک مقدار از پول رو خرج تبلیغ اندیشه های امام حامله ( راحله ) و معارف اسلامی میکردی ،اگر تنهایی نگران نباش برادر داماد علم الهدی با ۷۰۰ میلیون دلار داره میاد

گزارش یا اعتراض به این نظر


agha mojtaba July 24, 2017 10:43 AM

این یک نمونه از دزدی دستگاه حکومتی است امثال خاوری زیاد هستند که ثروت مردم را به باد دادند بیخود که ایران گرانی بیداد نمیکند حکومت ملا و آخوند یعنی همین

گزارش یا اعتراض به این نظر


فريبرز July 24, 2017 04:57 PM

بايد كسى كه اين عكس را از اين غارتگر جنايتكار گرفته است لااقل تفى از طرف مردم به صورت منفورش مى انداخت، حالا قتلش پيشكش! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


masood October 30, 2017 11:36 AM

مردمی درفلاکت // دزدانی درقداست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ghasem October 30, 2017 01:26 PM

برای این حکومتیان که مشکل نیست امثال این دزدان در خارج بکشند و یا تهدیدشان کنند که اگر پول ملت را ندی تو رامی کشیم چرا این کار را نمی کنند چون ایشان از خودی هاست و برای حکومتیان پول مردم مهم نیست مهم اینه که یکی از برادرانشان توانسته پول مردم را بدزده حتما حق و حساب برادران را داده،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: