آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 14 مرداد ماه 1396 = 05-08 2017

لاریجانی تائید کرد: راه کره شمالی را برویم

لاریجانی از پایداری کره شمالی در مقابل آمریکا تقدیر کرد

علی لاریجانی عصر (جمعه، 13 مردادماه) در دیدار با کیم یونگ نام رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی اظهار داشت: پایداری شما در مقابل زورگویی های آمریکا قابل تقدیر است.

همچنین در این دیدار کیم یونگ نام اظهار داشت: این دومین سفر من به ایران است و خوشحالم که با کشوری دیدار می کنم که دشمن مشترکی داریم.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است که هیچ مجوزی برای ساخت و شلیک موشک لازم نیست و ما از این موضع قاطعانه شما حمایت می کنیم.

رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی گفت: زمان و تاریخ می گذرد و عوض می شود اما دشمن مشترک ما به هیچ وجه عوض نمی شود و آمریکا همچنان به زورگویی های خود ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: من تلاش دارم که در این سفر با مقامات جمهوری اسلامی ایران در این خصوص مذاکرات جدی داشته باشم زیرا ثابت شده که آمریکا به کشورهایی حمله کرده است که از نظر قدرت نظامی ضعیف بوده اند.

وی در پایان تأکید کرد: اگر الان جلوی زیاده خواهی آمریکا و کشورهای سلطه گر گرفته نشود، این زیاده خواهی مانند آتش دامن گیر کشورهای بیشتری خواهد شد.

خامنه ای در دیدار فرماندهان سپاه:
هر چه می‌توانید روی موشک کار کنید

خبرگزاری مهر: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیداری صمیمانه با فرماندهان سپاه تاکید کردند: هر چه می‌توانید روی موشک کار کنید؛ ببینید دشمن چقدر روی موشک حساس است.

ساعاتی پس از یورش غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران به مراکز تجمع داعش در دیرالزور سوریه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیداری صمیمانه با جمعی از سرداران و فرماندهان سپاه، با قدردانی از تلاش‌های سپاه در عرصه‌ی موشکی فرمودند: «کارتان خیلی عالی بود، خداوند از شماها قبول کند. این، عبادت ماه رمضان است.»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: «هر چه می‌توانید روی موشک کار کنید؛ ببینید دشمن چقدر روی موشک حساس است، پس بدانید که چقدر کارتان مهم است.»

ایشان گفتند: «همگی می‌توانید و تا می‌توانید و امکان دارید کار کنید؛ دشمن باید سیلی بخورد.»



majid July 29, 2017 04:34 AM

آخوند خامنه یی میخاد از رفتار رهبر مونگل و کریه کره شمالی تقلید کنه و غرب رو بترسونه اما پروستات رهبر کره رو نداره و با ترس و لرز فقط زرت و پرت لفظی برای سردار های دلقکش میکنه و میره زیر لحاف قایم میشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


محبت July 29, 2017 06:22 PM

چه خوب تا مى توانيد از اين موشكهاى گنده گنده توليد كنيد خيلى مهم است معذالك چند تا از اين موشكها را هم در سوراخ پشت سيد على و شركا فرو كنيد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: