آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 2 تیر ماه 1396 = 23-06 2017

عکس؛ تابوت ترامپ با پرچم آمریکا و اسرائیل

آسوشیتدپرس با انتشار عکس زیر نوشت: شرکت‌کنندگان در راهپیمایی امروز تهران، علاوه بر آتش زدن معمول پرچم های اسرائیل و آمریکا، تابوتی در خیابان قرار دادند که روی آن تصاویر چهره رئیس‌جمهور ترامپ قرار داشت.

ایران پرس نیوز




کاریکامراناتور June 23, 2017 04:39 PM

این ها از زور پسی و بی فرهنگی هست فقط ادم های عقب افتاده و ترسو و بی منطق چنین میکنند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان June 23, 2017 05:40 PM

بنظر من منظور طراح این بازی قدیمی (ساخت تابوت ترامپ) فراموس کرده حنایش دیگر در نزد مردم ایران و جهان رنگی ندارد! این مسخره بازیهایی که حکومت براه انداخته نشان از وحشت فزاینده ایست که از مردمی دارد که با سکوتی عجیب اما معنی دار محاصره شده در حقیقت او با ساخت و به نمایش گذاردن این تابوت در نظر دارد که به مردم در کمین نشسته اما به ظاهر آرام ایران بفهماند که در واقع این تابوب مربوط به کسانیست که در داخل کشور بخواهند بر علیه حکومت اقدام نمایند! البته هوش و درایت مردم اسیر شده اما مصمم بسیار بالاتر از حاکمین جنایتکار و کثیف آخوندی هست که بخواهند به خیال خام خود مردم را بفریبند تا بتوانند سر به زنگها در روز موعد پس از شروع قیام مردم از کشور بگریزند! اما آنها نمیدانند که پیش از آن مردم تابوتهای آخوندهای تازی مسلک را در ذهن خود آماده و ساخته اند! (:

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام June 23, 2017 07:57 PM

پرزیدنت ترامپ عزیز تو رو به انسانیت قسم می‌دم بیا و مردونگی کن و ما ملت ایران رو که نه اسلحه داریم نه‌ امکانات نه‌ حتی غذای کافی‌ برای خوردن رو از دست این جانوران وحشی تروریست که جز مرگ و ترور به چیز دیگری فکر نمی کنند راحت کن

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahin June 24, 2017 07:43 AM

بدبختها خبر ندارید که
که همگیتان نفرین شده اید! و نمیدانید که
خداوند چه اینده ایی را برای شما کرمهای زیر زمینی درنظر گرفته! خداوند بزرگ همه چیز بهتان داد از جمله قدرت! دخالت کردن روحانیون- در سیاست پایانی است برای زندگی شما ! و جایی جز به زیر زمین و تبدیل شدن به کرم ندارید !
هر چه خواستید مردم بیگناه را از بین بردید- بل خصوص هم وطنان بهایمان را حال نوبت شماست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush June 24, 2017 01:24 PM

شهنام گرامی‌، نگران نباشید، پرزیدنت ترامپ در طول ریاست جمهوری خود رژیم کره شمالی (دست اتمی آخوندها) را خنثا و رژیم آخوندی اسلامی را بطور کامل و با کمترین خونریزی سرنگون خواهد کرد؛ بر خلاف چرندیات نشریات، پرزیدنت ترامپ انسانی بسیار والا و یکی‌ از بهترین رئیس جمهور‌های آمریکا و دوست مردم ایران است و همیشه از ایرانیها به عنوان سمبل مهاجران نمونه به آمریکا یاد آوری کرده و از آنها قدردانی‌ کرده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: