آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 6 تیر ماه 1396 = 27-06 2017

عضو سپاه حفاظت فرودگاه مهرآباد شهید شد

خبرگزاری فارس: شهادت پاسدار مهدی یزدی از نیروهای حفاظت فرودگاه که در مانور اخیر فرودگاه مهرآباد مجروح شده بود تایید شد.

سرهنگ اکبر قندلو مسئول روابط عمومی فرماندهی حفاظت سپاه در گفتگو با خبرنگار فارس، شهادت پاسدار مهدی یزدی از نیروهای حفاظت فرودگاه که در مانور امنیتی اخیر فرودگاه مهرآباد از ناحیه سر مجروح شده بود را تایید کرد.

بنابراین گزارش، اعضای بدن این پاسدار شهید نیز به بیماران نیازمند اهدا شده است.

طبق اطلاعیه سپاه حفاظت هواپیمایی، این مانور روز شنبه سوم تیرماه در شرایط واقعی و به منظور ارتقای آمادگی‌ها و سنجش توان عملیاتی یگان حفاظت مستقر در فرودگاه مهرآباد انجام شده بود.


اطلاعیه سپاه در باره تیراندازی در مهرآباد

روابط عمومی سپاه حفاظت هواپیمایی اعلام کرد: رزمایش دفاعی امنیتی در فرودگاه مهرآباد با موفقیت انجام شد.

روابط عمومی سپاه حفاظت هواپیمایی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سپاه حفاظت هواپیمایی صبح امروز (شنبه) در راستای ارتقای آمادگی‌ها و سنجش توان عملیاتی یگان حفاظت مستقر در فرودگاه مهرآباد اقدام به برگزاری یک رزمایش دفاعی امنیتی در شرایطی واقعی کرد.

این اطلاعیه می‌افزاید: این رزمایش به فضل الهی با موفقیت انجام پذیرفت و بر خلاف آنچه در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده است، صدای شلیک‌های شنیده شده، ناشی از تمرینات بوده و هیچ مشکل امنیتی وجود نداشته است.

این اطلاعیه در پایان تأکید کرده است: ملت عزیز ایران اسلامی بداند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تعامل و همکاری با نیروی انتظامی، با قدرت و صلابت تأمین امنیت فرودگاه‌های کشور را مانند گذشته تضمین می‌کند.



اردشیر June 27, 2017 04:12 PM

حتی اگر خبر مانور بودن قضیه به اندازه ی یک درصد راست باشد می توان گفت سپاه در مانور از دشمن فرضی شکست خورده است
سپاه در این قضیه سابقه دارد و فراموش نمی کنیم که در سال هشتادوهشت در یک مانور دریایی یک سرتیپ سپاه به علاوه تعدادی افسر عالی رتبه در یک شلیک اشتباه قایق های سپاه به هلاکت رسیدند کلا سپاه خوب بلد است که در مانور از دشمن فرضی شکست بخورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: