آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 7 تیر ماه 1396 = 28-06 2017

اقدامات سرهنگی دادستانی که در لیست است

دادستان مازندران از "برخورد جدی" با عاملان "کشف حجاب" و توقیف وسیله نقلیه این افراد خبر داد. دادستان تهران نیز پیش‌تر از ضرورت "اقدامات سرهنگی" در مواردی که "تمرکز دشمن در رواج بی‌عفتی است" سخن گفته بود.

به گزارش رادیو آلمان، اسدالله جعفری از "برخورد جدی و قانونی" با "عوامل کشف حجاب" خبر داد.و گفت: «برای افرادی که مبادرت به کشف حجاب می‌کنند، پرونده قضایی تشکیل می‌شود».

او افزود: «با توجه به فرا رسیدن فصل گرما، تعطیلات فصلی و افزایش مسافرت‌ها و استفاده از دریا همچنین ضرورت رعایت شئونات اسلامی، در اجرای ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، توسط دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی، برای افرادی که مبادرت به کشف حجاب می‌کنند به عنوان ارتکاب فعل حرام در انظار عمومی، پرونده قضایی تشکیل خواهد شد».

دادستان مازندران همچنین از توقیف وسایل نقلیه‌ای خبر داده که سرنشینان آنها حجاب را رعایت نکرده باشند: «وسیله نقلیه شخصی یا عمومی، موتور سیکلت، قایق موتوری، جت اسکی و سایر وسایل نقلیه موتوری افرادی که سرنشینان آن به کشف حجاب اقدام می‌کنند نیز توسط عوامل انتظامی توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد. با متهم نیز وفق مقررات مربوطه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت».

اسدالله جعفری ضمن فراخواندن "شهروندان به‌ویژه مهمانان تابستانی" استان مازندران به رعایت "شئونات اسلامی" و پرهیز از "رفتارهای هنجارشکنانه" ادامه داد: «با توجه به اهمیت موضوع، دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی شخصا بر پرونده‌های مرتبط با موضوع کشف حجاب نظارت خواهند کرد».

دادستان مازندران دو روز پیش نیز در نشستی خبری از "برخورد جدی با هنجارشکنان" در این استان خبر داده بود.

گفتنی است که نام اسدالله جعفری، دادستان عمومی و انقلاب مازندران، به همراه ۸ نفر دیگر، روز ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۱ در فهرست تحریمی "ناقضان جدی حقوق بشر" اتحادیه اروپا قرار داده شد.

وزیران خارجه اتحادیه اروپا ضمن تأکید بر "نقض شدید" حقوق بشر توسط این افراد، خواستار ممنوعیت ورود آنان به کشورهای عضو اتحادیه اروپا شده بودند.


علم الهدی: آتش به اختیارها کجائند؟

علم الهدی روز جمعه در خطبه های نماز عید فطر در مشهد گفت: اگر مسئولان در موضوع بدحجابی بی تفاوت باشند در حقیقت در مبازره با شرافت پیامبر(ص) و اهانت به رسول خدا بی تفاوت هستند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: عده ای از متدینین مدام شکایت بدحجابی را به بنده می کنند که من در پاسخ می گویم شما چرا ساکت هستید. وقتی مردم خاموش هستند بی حجابی بیشتر می شود.

وی بیان کرد: این که همه بگویند نیروی انتظامی بیاید جلوی بد حجابی را بگیرد درست نیست و این مهم وظیفه ای عمومی است.



شهریار June 28, 2017 12:12 PM

حکومت داعشی است در وجه شیعه آن مردم باید به اینگونه حرکات داعشی ها اعتراض کنند و زیر بار برخورد مامورین داعش نروند اگر مردم با هم باشند و چند مورد برخورد کنند داعشی ها حتما عقب نشینی می کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: