آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 11 تیر ماه 1396 = 02-07 2017

حمله وحشیانه حراست سازمان حج به خبرنگاران

خبرگزاری فارس: شماری از خانواده‌های شهدای حادثه منا پس از ۲ سال انفعال مسئولان برای تعیین تکلیف وضعیت خود مقابل سازمان حج و زیارت تجمع کردند که حراست این سازمان با شکستن دوربین‌های خبری مانع از فعالیت خبرنگاران و رسانه‌ها شد.

در حین انجام مصاحبه اصحاب رسانه، خبرنگاران و حضور دوربین‌های عکاسی و صداوسیما؛ حراست سازمان حج و زیارت با برخورد فیزیکی خشن با آنها از ادامه فعالیت خبری ممانعت به عمل آورده و ضمن ضرب و جرح یکی از فیلمبرداران صداوسیما تلاش داشتند تا دوربین وی را توقیف کنند که در نهایت این کشمکش باعث شکسته شدن دوربین خبری صداوسیما شد.



اردلان July 3, 2017 10:17 AM

حالا خوبه که این خبرنگارایی که در مقابل سازمان حج و زیارت مشغول گزارش گرفتن بودنند از خودشون بودند! بنظر من مردمی که بخوبی میدانند در مکه چه خطراتی در انتظار آنها قرار دارد و حاضر هستند خطرات مرگ را به جان بخرند و پا پرداخت ۱۲ میلیون تومان نوبت حج راخریداری کنندکه چه شود؟ جالب است پول نازنین بی زبان رابه سازمان مفتخور حج و زیارت بدهندتا بروند در منا آنها رابجای گوسفند قربانی کنند و اینک سپس به بازماندگانشان توهین کنند حتی به خبرنگاران خودی حمله کنندوجالب تر آن است که باوجودی که بسیاری ازمردم میدانند که چه سرنوشت شومی در مکه درانتظار آنهاست اما برخی از افرادبیخردونادان بصورت اینترنتی اقدام به خریدبا هدف ثبت نام برای نوبت گیری به قسط عظیمت به مکه آماده شهادت و یا حاجی کوبیده شدن هستند! واقعا که !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: