آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 20 مرداد ماه 1396 = 11-08 2017

روزنامه؛ مفهوم هزار فامیل در نظام ولی فقیه

روزنامه قانون از انتصابات فامیلی در وزارت کشور

معاون سابق لاریجانی باز هم رای اعتماد می‌گیرد؟

روزنامه قانون در شماره امروز خود در مورد خویشاوندسالاری و انتصابات خانوادگی رحمانی فضلی در وزارت کشور افشاگری کرده است که در ادامه می‌آید:

پسر وزیر در وزارتخانه

هادی رحمانی فضلی پسر رحمانی فضلی، عضو کارگروه اقتصاد مقاومتی وزارت کشور است.

داماد خانواده و بازرسی از وزارتخانه

اما موضوع پسر وزیر تنها مورد نیست؛٢٥ تیر ٩٥ خبری بر روی خبرگزاری ها قرار گرفت که شاید توجه زیادی را در پی نداشت. خبر این بود که ريیس مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور با حفظ سمت؛ جایگزین امیری شد.
سیدسلمان سامانی، ريیس مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امورحقوقی وزارت کشور، با حفظ سمت سرپرستی این حوزه را برعهده گرفت و جایگزین امیری شد. سامانی نیز یکی از نزدیکان وزیر است. او كه گفته مي‌شود داماد خواهر رحمانی فضلی است و به نظر می‌رسد وزیر با چند شغله کردن این فامیل، گامی بلند در راستای اشتغالزایی برداشته‌اند.

داماد وزیر در سمت مشاور وزیر

ماجرای اشتغالزایی برای اقوام به اینجا ختم نمی‌شود چرا که اگر درپورتال وزارت کشور جست‌وجو کنید می‌بینید وزیر، دستیار ویژه ای برای خود در نظر گرفته است و از قضای روزگار آن دستیار «مصطفی ملکی»، همسر دختر وزیر و در واقع داماد رحمانی فضلی است که اکنون در وزارتخانه پدر همسرش مشغول فعالیت است.

برادران همسر در وزارتخانه

ماجرای اشتغال اقوام وزیر، تنها به همین تعداد ختم نمی‌شود. کمی جست‌وجو کافی است تا به نام «سعید راحتی قوچانی» بربخورید. سعید راحتی قوچانی، برادر همسر وزیر کشور است. او اکنون در سمت مشاور وزیر کشور در وزارت کشور مشغول به کار و فعالیت است.
نام جالب توجه دیگر اما در این میان «خلیل راحتی قوچانی» است. او برادر دیگر همسر وزیر است و سمت‌هایش مورد توجه هستند. یکی از موارد جالب در مورد خلیل راحتی قوچانی را شاید بتوان دوران کاری او در بخش های مختلف شهرداری تهران دانست. وی بر اساس حکم شماره ٨٢٨٨٨٠ مورخ ٩٢/٧/٢٧ به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد. بعدها گفته شد که او از امکانات شهرداری برای بازسازی خانه سازمانی وزیر استفاده كرده است.
اما ماجرای مهندس خلیل راحتی قوچانی به اينجا ختم نشد و دو سال بعد و در اسفند سال ٩٤، راهی وزارت کشور شد تا حلقه اقوام و یاران از هم دور نباشند. در ١٦ اسفند سال ٩٤، با حكم مهندس خندان دل، معاون عمران وتوسعه امور شهري و روستايي، وزيركشور و رييس سازمان شهرداري‌ها ودهياري‌هاي كشور، به عنوان قائم مقام اين سازمان معرفي شد.
این انتصاب تازه در حالی صورت می‌گرفت که هیچ خبری مبنی بر استعفای «خلیل راحتی قوچانی»از پست قبلی در شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران منتشر نشده بود و شاید همین موضوع بتواند گره ای از پیچ و خم های رابطه بین شهرداری تهران و وزارت کشور نیز بگشاید.



Ira August 12, 2017 02:54 AM

خاک بر سرتان که حیوانات از شما بیشنر در دل مردمان ایران جای دارند
چرا؟
چون حیوانات خلاف نمی کنند اما شما جد در جد حرام خورید

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی August 12, 2017 09:35 AM

بسیاری از مردم ایران در داخل کشورمعتقدند که بعد از فروریزی این حکومت واین نظام از بیخ وبن فاسد همه عمامه ها باید سوزانده شود هم درب حوزه های علمیه گل گرفته شود وهم از طریق کارهای فرهنگی ورسانه ای حضرات آیات عظام وعلمای اعلام را رسوای تاریخ نمود وهم اینکه ثروت ملایان تا رده چهارم وپنجم فاملی باید مورد بررسی قرار بگیرد یک رانده تاکسی با عصبیت میگفت قم ومشهد که زمان شاه مراکزی مذهبی وقابل احترام بودند حالا تبدیل به جنده خانه بزرگ شده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: