آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 23 مرداد ماه 1396 = 14-08 2017

مرگ هموطنی که در شهرداری قم خودسوزی کرد

پیمانکاری که روز گذشته در حیاط شهرداری منطقه قم اقدام به خودسوزی کرده بود جان خود را از دست داد.

رییس بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مصدوم منتقل شده از قم اظهار کرد: این فرد با سوختگی 95 درصد به این بیمارستان منتقل شده بود و شب گذشته جان خود را از دست داد.

فریدون عابدینی ادامه داد: احتمال زنده ماندن بیماران با این درصد سوختگی در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

سخنگو و رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهرقم، گفته برخی از اختلافات و موضوعات میان پیمانکار و شهرداری منطقه دو قم، علت حادثه خودسوزی پیمانکار بوده است.


خودسوزی هولناک در مقابل شهرداری قم

خبرگزاری هرانا – فردی به نشانه اعتراض در مقابل شهرداری منطقه دو قم دست به خودسوزی زد. مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم ضمن اظهار بی اطلاعی از دلیل خودسوزی این شهروند مدعی شد حال عمومی وی در بیمارستان رضایت بخش است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، حمیدرضا عابدی خرسند، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به حادثه خودسوزی فردی در مقابل شهرداری منطقه دو شهرداری قم اظهار کرد: “اکنون خطر جانی فرد برطرف شده و زیر نظر پزشکان است و نماینده شهرداری در آن بخش حضور دارد”.

وی خاطرنشان کرد: “در صورت نیاز اگر پزشکان تأیید کنند فرد به تهران منتقل می شود زیرا بیمارستان تخصصی سوختگی در تهران است”.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم بیان کرد:‌ “سوختگی از یکی از دستانشان شروع شده است و درصد سوختگی زیاد حاد نیست و مسئله خاصی برای وی به وجود نیامده است”.

وی با بیان اینکه اکنون امکان سؤال از فرد در زمینه دلیل حادثه وجود ندارد گفت:‌ “باید شرایط فرد به حد نرمال برسد تا حادثه علت‌یابی دقیق شود”.



ghom August 13, 2017 11:25 AM

آتش بر ان قم ببارد که ملایان را به ارمغان آورد دزدانی که کشور را به غارت بردند و ملت را به فقر و فلاکت نشاندند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: