آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 1 آبان ماه 1396 = 23-10 2017

نظر کارتر در باره رفتار رسانه‌ ها با ترامپ

جیمی کارتر، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا اظهاراتی را هم راستا با صحبت‌های دونالد ترامپ مطرح کرده و گفت او (ترامپ) به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا برخوردی ناعادلانه از جانب رسانه‌ها دریافت می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، جیمی کارتر در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز گفت: رسانه‌ها ناعادلانه با دونالد ترامپ رفتار می کنند.

کارتر اظهار داشت: من فکر می‌کنم رسانه‌ها در قبال دونالد ترامپ نسبت به هر رئیس‌جمهور دیگری که من شناخته‌ام رفتاری تندتر داشته‌اند. من فکر می‌کنم این رسانه‌ها احساس آزادی می‌کنند تا ادعا کنند دونالد ترامپ به لحاظ روانی بیمار است و هر ادعای دیگری را بدون تردید نسبت به آن مطرح کنند.



خاک تو سر کارتر با این دفاع از ترامپ October 23, 2017 02:10 PM

گربه بخاطر رضای خدا موش نمیگیرد این مردک بخاطر اینکه از سوی ترامپ بعنوان سفیر حس نیّت انتخاب و به کره شمالی برود؛ این حرفها را میزند مردک میخواهد که افتخار صلح بین کره شمالی و آمریکا را به پای خود بنویسد؛ چه بسا که هم پالگی هایش در حزب دمکرات در انتخابات آینده از این برگ برای نفع خود استفاده بکنند آنها خواهند گفت که رئیس جمهور جمهوریخواه در آستانه یک جنگ بزرگ قرار داشت؛ که رئیس جمهور سابق کارتر از حزب ما آن آتش را خاموش کرد همین مردک آتش جهنم تاسیس جمهوری اسلامی را روشن کرد که امروزه این آتش به همه جای عالم زبانه میکشد همین جمله او(من فکر می‌کنم این رسانه‌ها احساس آزادی می‌کنند تا ادعا کنند دونالد ترامپ به لحاظ روانی بیمار است) نه تنها دفاع از ترامپ نیست؛ بلکه خود توهین آشکار به او است

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی October 23, 2017 04:21 PM

روزنامه های وابسته به جناح جرج سوروس ودمکراتها ورسانه های وابسته به کارتلهای نفتی از همان روز اول مواضع ضد ترامپ داشتند چرا؟ بجهت اینکه ترامپ بعنوان یک فرد مستقل وبدون حمایت مالی شرکتهای نفتی و با پول خودش مبارزات انتخاباتی را پیش برد ومدیون هیچ کمپانی یا تراست وکارتلی نیست
اگر قرار بر دیوانگی باشد کارتر هزار بار دیوانه تر از ترامپ است که چنین نظامی را با دلارهای آمریکائی بر ملت دین زده ایران تحمیل کرد در ثانی در کجای دنیاسراغ دارید که یک دیوانه یا محجور یا چه وچه یک مولتی میلیاردر، آنهم در ایالات متحده آمریکا باشد؟؟؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: