آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 11 آبان ماه 1396 = 02-11 2017

آمریکا؛ خامنه ای دست به دامن پوتین شد

خامنه‌ای امروز در دیدار با ولادیمیر پوتین خواستار همکاری روسیه برای خنثی کردن تحریم‌های آمریکا شد.

به گزارش رادیو فرانسه، خامنه‌ای روز چهارشنبه در دیدار با رئیس جمهور روسیه از پیشنهاد وی برای گسترش همکاری‌ در همۀ زمینه‌ها استقبال نمود. رئیس جمهوری روسیه نیز در این دیدار که یک ساعت و ربع طول کشید ایران را «شریک استراتژیک» کشور خود خواند و با اعلام حمایت از برجام، «هرگونه تغییر یک جانبه در مفاد این توافقنامه را زیر پا گذاشتن قوانین و نظام بین الملل» دانست.

خامنه‌ای در دیدار با رئیس جمهوری روسیه با اشاره به همکاری‌های دوکشور در سوریه و حمایت بیدریغ از بشار اسد گفت باید از تجربیات مفید سالهای اخیر در مسائل منطقه‌ای و مناسبات دوجانبه برای تحکیم و توسعه روابط بهره جست. وی گفت نتایج این همکاری نشان داد تهران و مسکو می‌توانند در میدان‌های دشوار، اهداف مشترک را محقق کنند.

خامنه‌ای گفت امریکایی‌ها درصدند که در همه مسائل منطقه و جهان دخالت کنند و بی آنکه اشارۀ روشن تری کند افزود آنان برای این کار، بر روی مسئولان ضعیف برخی کشورها (حسن روحانی و حیدر عبادی نحست وزیر عراق)، حساب باز کرده‌اند.

خامنه‌ای از سخنان رئیس جمهوری روسیه درباره برجام و ضرورت رعایت معاهده‌های چند جانبه استقبال کرد و گفت، بدون توجه به تبلیغات منفی دشمنان برای تضعیف روابط کشورها، می‌توانیم تحریم‌های امریکایی‌ها را با روشهایی از جمله حذف دلار و جایگزین کردن پول ملی در معاملات اقتصادیِ دو یا چند جانبه، بی‌اثر و آمریکا را منزوی کرد.

کیهان خامنه ای پیش تر با ابراز نگرانی نوشته بود: شروع جدی مادر تحریم‌ها از امروز کلید می‌خورد و شرایط به قبل از برجام و حتی بدتر از آن برمی گردد.

پاسدار غلامرضا جلالی نیز در این باره گفته: تحریم سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم یک تهدید بسیار خطرناک است. پنج هزار شرکت مورد تحریم واقع می‌شوند.

پاسدار محمد باقری رئیس ستاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نیز گفته: هدف اصلی آمریکا از راهبردهای جدید براندازی نظام جمهوری اسلامی است.


اخبار مرتبط:
  • ارتش آمریکا نیروهای سپاهی را تهدید کرد


  • shahab October 30, 2017 06:36 PM

    درود
    نوکر یا جاسوس بودن در ایران فقط در رابطه با آمریکاست یا اسراییل است روسیه و پوتین برادران آخوندان البته با برادران سپاه که خودمانی تر هیچ گونه جاسوس یا جاسوسه در ایران ندارد

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    پیشگو October 31, 2017 01:53 PM

    یکی نیست ازاین روسها بپرسد به شما ها چه ربطی دارد که دخالت میکنید
    مشتی دزد و نماینده راست پوتین بهتر است روسیه در فکر تربیت آنهمه
    وحشیگری روسها باشد شریک دزد و رفیق قافله اینانند

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    فضول میرزا November 1, 2017 01:39 AM

    بالای سرش می ایستد و می گوید دهنتو باز کن !

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    omid November 1, 2017 02:15 PM

    آقا چکمه یعنی پوتین با دادن چک سفید به ملایان به آرزو %

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    دانيال November 1, 2017 05:50 PM

    هدف فقط براندازى نظام فاسد ديكتاتورى دينى ايران نيست بلكه هدف اصلى به مستراح تاريخ فرستادن شما ملايان انگل و مزدورانتان به مستراح تاريخ است

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    خسرو November 1, 2017 07:52 PM

    نوکری و وطن فروشی حاکمان در ایران سابقه طولانی دار شما نگاه کنید و ببینید از بعد از نادر شاه افشار در زمان صفویه علرغم بعضی از اصلاحات و یشرفتهای اجتناب نا پذیز و در تمام طول تقریبا ۱۳۲ سال سلطه قاجارها اکثر وزرا و نخست وزیران و کسانیکه نقش وزیر امور خارجه را اجرا میکردند یا حقوق بگیر و نوکر انگلیسها بودند یا روسها و یا در واقع هردو و اوامر انها را اجرا میکردند حکومت پهلویها با تمام کاستیها کلا فرق میکرد دستگاه امنیتی هوشیار بود، منافع شاه را حفظ میکرد ولی نوکر خارجی نبود و وطن فروشی نمیکرد و اما در حکومت جمهوری اسلامی از خود اون خامنه ای که نوکر روسهاست و آب و خاک ما را به انها واگذار کرده تا اون پائین همه یا نوکر نوکر اصلی هستند یا جاسوس و حقوق بگیر امریکا و انگلیس
    بدبختی ما همین نوکر صفتی و وطن فروشی عده کثیری از ایادی حکومتیست

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    arzhang November 2, 2017 09:39 AM

    روسها قرن هاست چشم به ایران دوخته اند و پوتین میخواهد مطمعن بشود تا موقعی که زنده هست ایران را مثل کریمه اوکراین جزو خاک روسیه بکند مخصوصا که حالا ایران رهبران ضعیفی دارد اگر یادتان باشد اولین باری که پوتین علی خامنه ای را دید به خبرنگاران گفت او اطلاعاتی راجع به حضرت مسیح ندارد مگر اینکه شنیده یا تو انجیل خوانده ولی در دیدار من با خامنه ای من مسیح را در ان دیدم که نتیجه این نوع چاپلوسی و دروغگویی که به یک اخوند بیسواد تروریست بگوید مسیح در دیدار دیروز پوتین با خامنه ای را دیدیم روسها قرار هست ۲ نیروگاه اتمی به ارزش ۸ بیلیون دلار در ایران بسازند (مثل نیروگاه بوشهرکه ۲۰ سال طول کشید و قیمتش به ۲۰ بیلیون دلار بالا رفت) یا صنعت نفت و گاز ایران به شرکتهای روسی داده بشود و در صادرات محصولات روسی به ایران بر حسب ریال باشد نه دلار (چون پول ایران ضعیف هست معادله به ریال به نفع روس هست) و جالب اینکه روسها هیج چیزی حتی پسته از ایران وارد نمیکنند و برای بقدرت نگاهداشتن بشار اسد روسیه باید در پادگانهای نظامی ایران مستقر باشد نه فقط حضور داشته باشد

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
    به اشتراک بگذارید: