آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 12 مهر ماه 1397 = 04-10 2018

یورش شبانه و مصادره دارايی فروشندگان ارز

معاون سیاسی امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی از دستگیری شبانه دلالان و دلارفروشان در خیابان امام خمینی(ره) مشهد خبر داد.

به گزارش تسنیم، به نقل از روابط عمومی دادستانی مشهد، قاضی حسن حیدری اظهار داشت: عملیات دستگیری شبانه دلالان و دلارفروشان در خیابان امام خمینی(ره) مشهد با همکاری کلانتری فیاض بخش و یگان امداد اجرا شد.

وی افزود: خیابان امام خمینی(ره) مشهد مرکز تجمع دلالان در مشهد است که از دو روز گذشته با کاهش ناگهانی قیمت دلار تجمع دلالان بیش از گذشته شده بود.

جابجایی دلار غیرقانونی، بیخ گوش بانک مرکزی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از درز دلار در بیخ گوش بانک مرکزی خبرداد و گفت: این دلارها با پیک موتوری جابجا می شود.

به گزارش خانه ملت، نقی کبیری با اشاره به فروش دلار در بازارسیاه با قیمتی فراتر از ٤٢٠٠ تومان اظهارداشت: در حال حاضر شاهد آن هستیم که بیخ گوش بانک مرکزی و صرافی ها، دلار در قالب پیک موتوری در اختیار افراد قرار می گیرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید درزهای دلار غیرقانونی و قاچاق مشخص شود، گفت: در حالی که دلار قاچاق در اختیار افراد قرار می گیرد اما واردکنندگان ارز مورد نیاز برای ثبت سفارش را پیدا نمی کنند.

کبیری با بیان اینکه دولت و بانک مرکزی باید کار جامعی را برای تک نرخی شدن انجام می دادند، اظهارداشت: ارز در بازار از جاهایی درز می کند که لازم است دولت از درز آن جلوگیری کند. در حال حاضر با چند نرخ دلار روبه رو هستیم، دلار ٤٢٠٠ تومان، دلار واردکننده با یارانه و دلار با نرخ های بیشتر از ٥هزارتومان، اگر دولت به این وضعیت ورود نکند شرایط خطرناک تری نسبت به گذشته ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه دلار غیر ٤٢٠٠ تومان قاچاق محسوب می شود گفت: دولت برای مقابله با دلار قاچاق باید لیستی از افراد و سیستمی که عامل فروش چنین دلارهایی می شود، تهیه کند؛ اما تاکنون چنین لیستی تهیه نشده است.



پلنگ ایران زمین February 14, 2018 11:57 AM

خرید وفروش ارز را آزاد کرده که دلالان رو دستگیر کنید و به زندان ببرید؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور February 14, 2018 01:45 PM

هرگز با بگیر و ببند نرخ ارز در کشوری پائین تر نمی رود که بالاتر هم خواهد رفت فقط بصورت مخفی خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


aria April 19, 2018 01:57 PM

میگویند وقتیکه میخواستند اخرین خلیفه بغداد را بکشند بخاطر اینکه خونش به زمین نریزد او را لای نمد پیچیدند و انقدر فشار دادند تا خفه شد ! حالا امریکا هم میخواهد خامنه ای و رژیمش را لای دلار بپیچد و انقدر فشار بیاورد تا خفه شوند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش صبحی April 19, 2018 03:45 PM

همه بازیهای حکومت دزد اسلامی برای عملیاتی کردن غارتگری بصورت قانونی است دلار در بازار زیر زمینی حتی تا ۶۱۰۰ تومان هم معامه میشود اوج پدر سوخته بازی نظام فریبکار اسلامی اینست که رئبس کل بانک مرکزی بیاید و با طرفند تاریخ مصرف دلار هراس بدل مردم بیندازد که مردم دلارها را ببرند در بانکها سپرده بگذارند ودولت آنها را در بازار سیاه زیر زمینی به ۶۰۰۰ تومان بفروشد وبعد هم اعلام نماید دلاری وجود ندارد وسپرده گذاران باید بیایند معادل ریالی سپرده گذاری هاشان را دریافت نمایند چه عنوانی میتوان بر درماندگی و واماندگی وشیادی این حکومت نهاد بجز تبهکاری؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


حمید April 19, 2018 04:22 PM

یک قلم پارسال خودی های رژیم ۲۷ میلیارد دلار از ایران ارز خارج کرده اند همه حساب های بانکی خامنه ای و لاریجانی ها و روحانی ها و ظریف ها و در خارج است بعد از "کشف و ضبط ۳۶۰ میلیون دلار "! خبر میدهند انگار فتح خیبر کرده اند همانطور که جوان بیست ساله را به جرم دزدی در حالی که شاکی رضایت داده اعدام میکنند اما مرتضوی و سعید طوسی قاتل و متجاوز به کودک به ریش مردم میخندند تا این رژیم کثیف سر کار است مردم آرامش نخواهند داشت اینها بسیج شده اند که دار و ندار مردم را غارت کنند و بعد جنگ راه بیندازند و خودشان در بروند به انگلیس و کانادا و امریکا و ایران ویرانه را به مردم بدبخت بسپارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Rastgoo April 19, 2018 06:30 PM

هموطنان به روشنی واضح هست که هر وقت جمهوری اسلامی واسه جنگ کردن و کشتارپول کم میاره به راحتی و به زور پولهای مردم رو از جیبشون در روز روشن و به زور می دزده و مردم رو غارت میکنه پس اگه میخواهیم این غارت گران نفس کشیدن ما روهم جیره بندی نکنن بنای مبارزه را فقط با جمهوری اسلامی بگذریم و از به هم پرداختن و من من کردنها جدا دوری کنیم و بدانیم به خاطره همین رفتارهای ما بوده که جمهوری اسلامی زندگی رو از ما گرفته و هنوز اینهمه جنایات میکنه و بدونیم هروقت من ما شد اونوقت آزادیم! چرا که با وجود این جانیها نوبت تک تک ما میرسه و من و شما رو هم مثل صرافها به راحتی از صحنه زندگی جارو میکنن؟! مگه صرافها فکر میکردن که روزی تا این حد این بلاها سرشون بیاد؟! بیایم بعد۴۰ سالاشتباه یکی بشیم وفقط با دشمن واقعی بجنگیم؟!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Behroz April 19, 2018 06:43 PM

دلار های امریکا تاریخ انقضائ دارند بیارید تحویل بانک ها بدهید که ما داریم مفت می خریم ازتان و می فرستیم به همانجا که چاپ شدن


گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى April 19, 2018 07:41 PM

اينم از اون حرف هاست كه مرغ پخته خنده اش ميگيره ، ولی الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی، گفته است که دلارهای آمریکا تاریخ انقضاء دارند! ! حتما همين توصيه رو به حزب الله و بشار اسد و حوثى ها و كوفت و زهرمارهاى ديگه ى دنيا كه دلار مردم ايران رو بهشون ميدين بكن كه تا تاريخ مصرفشون تموم نشده زودتر خرج كنن خخخخخ

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem April 19, 2018 08:35 PM

از آخوند حقه باز تر نیست مثل روباه هستن هر کلکی بدانند برای چپاول پول ملت بکار میبرند پدر سوخته تر از آخوند خودشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان April 19, 2018 09:53 PM

پس از تخلیه کامل مبالغ نجومی توسط خود خامنه ای دزد بزرگ از دلارهای موجود در خزانه بانک مرکزی حکومت اشغالگر آخوندی بدلیل دارا بودن ماهیت تروریستی اینک نا گریز شده که با ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه به طرق گوناگون با به قتل رساندن مردم بیگناه در زندانها همچنین حمله وحشیانه به هدف دستگیری و غارت اموال صرافان و واسطه های شرافتمند بازار ارز بصورت کاملا غیرقانونی اقدام کند! از سویی سیف با دروغ گویی و بیشرمی هرچه تمامتر اعلان داشته که اسکناسهای دلار اعتبار خود را از دست خواهند داد تا اینگونه بتواند با فریفتن و ترساندن مردم اقدام به جذب دلارهای خانگی نماید! مردم بدانند که بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا تا کنون هیچ شماره از اسکناسهای قدیمی را از چرخه پولی خود خارج نساخته! این چرندیات که از دهان سیف در شده درست به مانند بادیست که از پشت خر درشده!

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی April 19, 2018 11:40 PM

دلارهای آمریکا تاریخ انقضاء ندارند و سیف اینجا دروغ میگوید و حتا دلارهای زمان جنگ جهانی اول هم هنوز اعتبار دارند سیف هم ماننده همه آخوندها و آخوندزاده ها دروغگو است به این قوم دروغگو و دغل باز اعتماد نکنید و شما اگر دلار خود را در بانکهای جمهوری اسلامی سپرده گذاری کنید رنگ دلارهایتان را هم نخواهید دید اول اینکه این سپرده گذاری برای شناسایی افرادی است که دلار دارند و اگر زمانی شما بخواهید دلار خود را از بانک بیرون بکشید شاید که حتی ریال هم به شما ندهند اکنون زمان سقوط رژیم است و اینها به هر کاری دست میزنند باید خیلی مواظب باشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام April 20, 2018 02:47 AM

عجب پست فطرت هایی هستند! دلار و تاریخ انقضا؟ مگه دلار رب گوجه فرنگیه که تاریخ انقضا داشته باشه؟ یعنی اینها اینقدر مردم ایران خ ر فرض میکنند؟ اگه پول ها تاریخ انقضا داشتند که پول کثیف خمینی نشان هم باید از همین روش پیروی میکرد! تومان بی ارزش اسلامی تاریخ انقضا ندارد ولی دلار آمریکا دارد؟ هر کسی پولش را در این رژیم از دست بدهد فقط حماقت خودش رو ثابت کرده اگر کسی عقل داشته باشه باید تومن بده دلار بگیره نشد ریال عربستان نشد ین ژاپن نشد زمین نشد طلا خلاصه هر چیزی غیر از پس انداز در بانک سارقین اسلامی!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی May 12, 2018 01:52 PM

چراآقای نقی کبیری بهمراه دیگرنمایندگان مجلس که چنین اطلاعات حساسی را دردست دارند خودشان واردقضیه نمیشوندوجریان رادرصحن علنی مجلس رسانه ای نمیکنند؟ کبیری صورت مسئله را میخواند، اما برای حل آن عاجز میماند بدین معنا که وقتی نماینده، یا نمایندگان مجلس میدانندکه ازبیخ گوش بانک مرکزی وبیخ گوش صرافیها میلیونها دلاربا پیک موتوری جابجا میشود، چرابا طرح موضوع درکمیسیون قضائی مجلس ورسانه ای کردن آن ، برخوردبا چنین دزدی آشکاری را بردوش دولت میگذارد؟ دولتی که ثابت نموده شجاعت لازم برای برخورد با قضایائی ازاین دست رانداردواگر هم داشته باشد نمیتواند درآن ورود کند بدلیل اینکه جابجائی میلیونها دلاراسکناس نقد باید تحت حمایت یک نهادگردن کلفت وبدون پاسخگو بنام سپاه پاسداران وسرداران آن صورت بگیرد که درحمایت بدون چون چرای خامنه ای و مجتبی خامنه ای هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


خریدار دلار May 13, 2018 02:29 AM

دلالها که دلار چاپ نمیکنند این بانک مرکزی است که دلارها را بین دلالان هر روزه و برای کنترل بازار ارز در گونی های در بسته پخش میکند و اکنون مدتی است که ارز بین دلالها پخش نشده و کسی هم تا کنون رنگ دلار جهانگیری یا ۴۲۰۰ تومانی را ندیده و قیمتها را کسانی تأیین میکنند که دلار در گونی هایشان وجود داشته باشد و البته اکثر صرافان با مغازه و بدون مغازه سرپایی افراد قابل اعتمادی هستند و وقتی دلار بالا میرود کار خود بانک مرکزی و دولت است و نه صرافان و دلار اکنون با پیکهای موتوری و تاکسی و آژانسهای مسافرتی به در منزل شما با قیمت بالای ۸ هزار تومان آورده میشود که این هم کار خود دولت است نه صرافان و این حرفهایی را که در صدا و سیمای رژیم زده میشود باور نکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: