آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 12 اسفند ماه 1396 = 03-03 2018

پنچ فعال مدنی به دادگاه انقلاب احضار شدند

خبرگزاری هرانا – دست‌کم ۵ تن از فعالین مدنی شهر سنندج برای روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه، به شعبه چهارم دادگاه انقلاب احضار شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری، مظفر صالح نیا، شریف ساعد پناه، سید غالب حسینی، سید خالد حسینی، حیب الله کریمی از فعالان مدنی و از شرکت کنندگان مراسم نوروز ۹۶ تالار پردیس سنندج، برای روز دوشنبه هفته جاری مورخ ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۶، به شعبه چهارم دادگاه انقلاب احضار شدند.
گفتنی است که پیش‌تر خبرگزاری هرانا در آذرماه سال جاری از بازداشت و بازجویی دست‌کم نوزده فعال کارگری در شهر سنندج خبر داده بود.

علت بازجویی برخی از آنها فعالیت‌هایی در دفاع از حقوق کارگران بود و برخی دیگر هم در رابطه با برگزاری جشن نوروز سال جاری در سنندج مورد بازجویی قرار گرفتند.

در این فاصله‌ی زمانی، «حیدر آخته»، «مسعود محمدی»، «اکبر گویلی»، «علی عبداللهی»، «احمد عزیزی»، «جمال یوسفی»، «احمد قمری»، «مظفر صالح‌نیا»، «فرهاد چتانی»، «حبیب چتانی»، «لطف‌الله احمدی»، «احمد کرباسچی»، «خالد حسینی»، «غالب حسینی»، «شریف ساعد‌پناه»، «افشین ادب» و «حبیب‌الله کریمی» نیز در رابطه با فعالیتهای کارگری و نیز برگزاری مراسم نوروز ۹۶ در سالن پردیس سنندج احضار و مورد بازجویی قرار گرفته‌بودند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: