آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 23 مرداد ماه 1397 = 14-08 2018

ایران؛ گزارش تکاندهنده در تلویزیون اسرائیل

گزارش فروش کلیه و دیگر اعضای بدن در ایران، در شبکه دوم تلویزیون اسرائیل

گزارش رادیو پیام اسرائیل: شبکه دوم تلویزیون اسرائیل، امشب (دوشنبه) یک گزارش خبری درباره ابعاد دهشتناک فقر در ایران و دلالی فروش کلیه پخش می کند. در این گزارش از جمله آمده است که گرچه حکومت اسلامی به مردم ایران وعده بهشت و رفاه اقتصادی داده بود، ولی ایران که از نظر منابع طبیعی و استعدادهای مردمی، یکی از غنی ترین کشورهای جهان است، به سرزمینی مبدل شده که مردم برای گذران زندگی، گاهی ناچار می شوند کلیه، و یا حتی تکه ای از جگر خود را به معرض فروش بگذارند.

در کنار این واقعیت تکان دهنده، ابعاد تن فروشی و فحشا نیز در ایران روز به روز گسترده تر می شود. تکان دهنده آن است که در برخی موارد، شوهر است که بر کار تن فروشی زنش نظارت می کند و یا مادر است که دختر نوجوان خود را به مشتریان عرضه می کند.

مردم می گویند رژیمی که ظاهرا برای تقویت شرافت اسلامی پا به عرصه گذاشت، در نتیجه سوء مدیریت و فساد مالی و اخلاقی، به سطح رسیده که گرانبهاترین ارزش های ناموسی و معنوی را نیز از مردم شرافتمند ایران سلب کرده است.

حکومت اسلامی ایران نه تنها برای ریشه کن ساختن این پدیده های خانمانسوز به هیچ اقدام موثری دست نزده، بلکه با ساختار عقب مانده و مدیریت قرون وسطایی خود، روز به روز بر وخامت آن می افزاید.

یکی از اهالی تهران، در حالی که گریه می کرد، به خبرنگاری گفت که چگونه ایران، سرزمینی که مهد افتخار و تمدن بوده، اکنون پس از چهل سال حکومت ملایان، به وضعی می رسد که مردم از سلامت جان خود می گذرند تا نانی برای خوردن داشته باشند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: