آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 31 خرداد ماه 1397 = 21-06 2018

تعرض جنسی سرایدار مدرسه به دانش آموز دختر

خبرگزاری هرانا – دادستان ارومیه گفت که قرار جلب و کیفرخواست ۵۴ متهم آتش‌سوزی مدرسه ای در ارومیه صادر شده است. سال گذشته انتشار خبری در خصوص تعرض جنسی سرایدار یک مدرسه به دانش آموز دختر با واکنش تند مردم روبرو شد و نهایتا مدرسه مورد اشاره در آتش سوخت. در این اعتراضات ۱۵۶ نفر دستگیر شدند.

‌به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، حبیبی در نشست خبری بااصحاب رسانه با اشاره به اقدامات انجام شده درباره ماجرای تعرض به یک دختر دانش‌آموز و آتش سوزی مدرسه راه شهدا اسلام‌آباد ارومیه افزود: “سال گذشته در پی تعرض سرایدار این مدرسه به یک دختر دانش آموز عده‌ای با اخلالگری و آتش زدن اموال دولتی و خصوصی برخی افراد، نظم عمومی را بهم زدند که در این راستا ۱۵۶ نفر از عوامل دخیل در این حادثه دستگیر شدند”.

وی ادامه داد: “مجرمیت ۵۴ نفر از دستگیر شدگان در واقعه آتش سوزی مدرسه راه شهدا به اثبات رسید؛ بنابراین قرار جلب و کیفرخواست آن‌ها صادر شده است و مابقی دستگیرشدگان آزاد شدند”.

وی با بیان این‌که «پلیس و ضابطین با حضور در محل بلافاصله کنترل اوضاع را دردست گرفتند و متهمین را دستگیر کردند» گفت: “در میان دستگیر شدگان افرادی از سایر شهرستان‌ها و محلات نیز دیده می‌شد اما عمده دستگیر شدگان از اهالی اطراف مدرسه راه شهدا بودند”.

دادستان ارومیه بااشاره به کودک آزاری جنسی تصریح کرد: “در ارومیه هیچ گونه پرونده تعرض یا آزار و اذیت کودکان تشکیل نشده است”



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: